Veelgestelde vragen

Overzicht veelgestelde vragen

Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen aan Taxi X-Cellent. Misschien zit het antwoord op uw vraag er al tussen.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?

Op het moment dat u een reservering gedaan hebt, krijgt u automatisch een bevestiging via de e-mail toegestuurd. In deze bevestiging staan onder andere uw boekingsgegevens. Ook dient deze reserveringsbevestiging als bewijs van uw reservering. Het versturen van de bevestiging vindt automatisch plaats, maar het kan zijn dat de mail pas na 5 of 10 minuten binnenkomt.

Mocht u na circa 10 minuten nog geen reserveringsbevestiging hebben ontvangen in uw mailbox, dan raden wij u eerst aan om in uw ongewenste e-mail te kijken. Deze ongewenste e-mailmap, staat ook wel bekend als de map ongewenste e-mail / junk mail of Spam folder. Het wil helaas nog wel eens gebeuren dat onze bevestigingsmail ten onrechte wordt aangezien voor reclame. Dit klopt niet en komt mogelijk door het spambeleid van de e-mailprovider. Hiertegen kunnen wij helaas niks doen.

Contact

 Prins Clauspad 4
      2316 EW Leiden

(+31) 715762893

info@taxi-xcellent.nl

(+31) 631900727 (whatsapp)

24/7 bereikbaar

Like ons op facebook!