Veelgestelde vragen

Overzicht veelgestelde vragen

Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen aan Taxi X-Cellent. Misschien zit het antwoord op uw vraag er al tussen.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?

Op het moment dat u een reservering gedaan hebt, krijgt u automatisch een bevestiging via de e-mail toegestuurd. In deze bevestiging staan onder andere uw boekingsgegevens. Ook dient deze reserveringsbevestiging als bewijs van uw reservering. Het versturen van de bevestiging vindt automatisch plaats, maar het kan zijn dat de mail pas na 5 of 10 minuten binnenkomt.

Mocht u na circa 10 minuten nog geen reserveringsbevestiging hebben ontvangen in uw mailbox, dan raden wij u eerst aan om in uw ongewenste e-mail te kijken. Deze ongewenste e-mailmap, staat ook wel bekend als de map ongewenste e-mail / junk mail of Spam folder. Het wil helaas nog wel eens gebeuren dat onze bevestigingsmail ten onrechte wordt aangezien voor reclame. Dit klopt niet en komt mogelijk door het spambeleid van de e-mailprovider. Hiertegen kunnen wij helaas niks doen.

Zijn de prijzen op de website per persoon of per taxi?
Rijden jullie ook ‘s nachts / in het weekenden /op de feestdagen?
Hoe kort voor vertrek kan ik online boeken?
Moeten wij de taxi delen met andere reizigers?
Hebben jullie ook deeltaxi’s?
Mogen wij de taxi delen met een kennis?
Vervoeren jullie ook meer dan 7 personen?
Kunnen jullie ons ook weer ophalen op de Luchthaven?
Mijn mobiele telefoon is stuk, wat moet ik doen?
Aankomst van uw vlucht
Bagage
Betaling
Ik wil vooruit betalen, is dit mogelijk?
Betaling op rekening
Kinderstoeltjes
Navigatie
Wij moeten onderweg nog meer mensen ophalen, kan dat?
Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu?
Mijn vlucht heeft vertraging, of komt veel eerder aan.
Douane 100% controle
Onmacht
Ophaalprocedure van Schiphol taxi

Contact informatie

    Prins Clauspad 4, Leiden

(+31) 715762893

info@taxi-xcellent.nl

(+31) 631900727 (whatsapp)

24/7 bereikbaar

Bel mij terug

Like ons op facebook!